מה הסיפור שלך?

“למכירה, נעלי תינוק לא ננעלו מעולם.” הסיפור המיוחס לארנסט המינגוואי הוא דוגמה ליצירת סיפור (תוכן) במסגרת מינימליסטית. ומה אנחנו אם לא צרכני ויצרני סיפורים?

שתיים בלילה בר אפלולי במרכז תל אביב, עשן סיגריות ממסך את האויר וזמר ג’ז לוחש ברקע טקסט רומנטי. רן ודן שני תאומים זהים יושבים על דלפק הברמן ולוגמים בירה, לפתע נכנסת אשת חלמותיהם, מתיישבת בצידו השני של הבר ומזמינה “קוסמופוליטן”. היא מבחינה בהם והם, “כל מה שהיא רצתה לפי המידה”, (אין על סנדרסון..) שניהם ניגשים אליה אך רק אחד יזכה בתשומת ליבה ועם קצת מזל גם ביותר מזה. 

 מדוע?

בגלל הסיפור והדרך שהוא סופר!!!

כולנו מספרים סיפורים כל הזמן, לרשויות לחברים למשפחה להורים לפרטנר/ית  לילדים ובעיקר לעצמנו.

האם אנחנו יודעים לעשות את זה? האם אנחנו יודעים להפריד בין עיקר לטפל? האם אנחנו יודעים לעורר סקרנות? האם אנחנו בטוחים שהצלחנו לזכות במלוא תשומת הלב והקשב של הצד השני? האם אנחנו יודעים לבנות מתח? האם אנחנו בטוחים כי הצד השני יזכור את המסר עם סיום הסיפור? האם הצלחנו להעביר את אשר רצינו?

היכולת להעביר מסר אינה מובנת מאליה. ההבטחה לקבלת הקשב של הצד השני היא אתגר אשר רבים מאיתנו מתקשים בו. כמנהל המתמקד במכירות ובעובדים, כמדריך מכירות, כבעל בלוג בהווה,

כעיתונאי בעבר, וכמספר סיפורים בעל ותק רכשתי מיומנות והבנה כיצד פועל המנגנון המורכב של הבנת הסיפור אצל הצד המאזין ומהי הדרך הנכונה ביותר להנגשת המסר, לטובת הבנתו ויצירת הנעה לפעולה.

לרשותכם עומדים מגוון פתרונות לטיוב הסיפור שלכם. הרצאות, סדנאות ומפגשים פרטניים של מספרי סיפורים.

הפעילויות האלה מתאימות בעצם לכולם אבל ימצאו בהם שימוש האנשים שסיפורים הוא עיסוקם:

א.    חברות עסקיות. 

ב.    מנהלים,

ג.    אנשי מכירות,

ד.    אנשי שיווק,

ה.    אנשי יחסי ציבור ומנהלי משברים,

ו.     מחפשי עבודה,

ז.     יזמים העוסקים בגיוס הון,

ח.    ארועים חברתיים

ומי לא בעצם?

מוזמנים ליצור קשר

גיל עדני

052-5456611

Ge4609902@gmail.com

Gilsblog.co.il